طراحی وایرفریم و تجربه کاربری (UX)

در جلسه تعیین طرح کلی وب سایت با مشتری وایرفریم فرصت طراحی را برای تکمیل ساختار اصلی و عملکرد هر یک از اجزای موجود سایت به ما می دهد و کمک می کند تا تجربه کاربری بهتری را طراحی کنیم
هدف وایرفریم ارائه ساختار بصری پایه است که قرارگیری عناصر مختلف یک صفحه وب را نشان می‌دهد و به مشتری دیدگاه کلی در مورد وب سایتی که قرار است طراحی شود می دهد و همچنین مشتری نیز می تواند ایده های خود را بیان کند.

طراحی رابط کاربری (UI)

طراحی رابط کاربری یا همان طراحی گرافیکی وب سایت با توجه به زمینه کاری و هویت سازمانی مشتری و بنا به استاندارهای روز دنیا انجام می شود.
طرح اولیه برای مشتری ارسال می شود تا آنچه که در وایرفریم کشیده شده را بصورت طراحی گرافیکی مشاهده نمایند.

پیاده‌سازی بر بستر وردپرس، طراحی رسپانسیو و طراحی اختصاصی

تمامی طراحی های انجام شده در وب سایت اول کاملا رسپانسیو ( واکنشگرا) هستند و بر بستر وردپرس انجام می شوند.
طراحی سایت ها کاملا اختصاصی هستند و بنا به سلیقه، خواسته و نیاز مشتری انجام خواهد شد.

اصول اولیه ی سئو را رعایت می کنیم

در تمامی وب سایت های طراحی شده نکات اولیه و استاندارد و ظریف سئو را رعایت می کنیم و در صورت تمایل و خواسته ی مشتری وب سایت با آنالیز اولیه سئو تحویل خواهد شد.

تهیه ویدئوی آموزشی اختصاصی برای کار با سایت

بعد از تحویل وب سایت آموزش ویدئویی اختصاصی کار با سایت برای مشتری تهیه می شود و البته در صورت تمایل میتوانیم جلسه ی آموزش حضوری نیز برگزار کنیم. در این ویدئوها چگونگی ویرایش صفحات، منوها، اسلایدر، گالری و … آموزش داده می شود.

پشتیبانی فنی امنیتی و پاسخگویی

تمامی سایت های طراحی شده در وب سایت اول دارای پشتیبانی فنی امنیتی یکساله هستند و در ساعات اداری پاسخگوی سوالات شما هستیم و مشکلات احتمالی شما را رفع خواهیم کرد.